تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال غیبت مهاجم بارسلونا در ال کلاسیکو

جرارد دلوفئو، مهاجم بارسلونا، در تمرینات امروز تیمش دچار آسیب شد و حضورش در دیدار هفته آینده مقابل رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش شما نیوز ، بارسلونا یکشنبه در هفته شانزدهم لالیگا میزبان دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود و یک روز پیش از این دیدار، دلوفئو از ناحیه لیگامنت زانوی چپ دچار آسیب دیدگی شد.

 

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که دوری دلوفئو از میادین ممکن است تا 10 روز طول بکشد و این به معنای این است که این مهاجم 23 ساله علاوه بر دیدار این هفته، در دیدار بعدی مقابل رئال را نیز از دست خواهد داد.

 

 

 

دلوفئو که در تابستان از میلان به بارسلونا برگشت، در این فصل کمتر در ترکیب اصلی بارسا قرار گرفته؛ هرچند ارنستو والورده اعلام کرد که نگران وضعیت این ملی پوش اسپانیایی نیست.

 

او در 9 دیداری که در رقابت های این فصل لالیگا انجام داد، تنها یک گل به ثمر رساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال غیبت مهاجم بارسلونا در ال کلاسیکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..