تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی ۶ گله پدیده در دیدار تدارکاتی

تیم فوتبال پدیده خراسان در دیدار تدارکاتی خود برابر منتخب کیش تمرین گلزنی کرد.

به گزارش شما نیوز ، تیم فوتبال پدیده که آخرین روزهای اردوی تدارکاتی خود را در جزیره کیش می‌گذراند، در دیداری تدارکاتی و پر گل موفق شد تیم فوتبال منتخب کیش را با نتیجه پر گل ۶ بر یک شکست داده و به نوعی تمرین گلزنی کند.


در این دیدار تدارکاتی که بالاخره با پا به توپ شدن محمد حسین مرادمند همراه بود، جوانان پدیده هم پا به پای بزرگترهای این تیم گلزنی کردند.


در این دیدار حسین مهربان ۲ بار و قاضی، صادقی، مهدی‌خانی و قاسمی‌نژاد هر کدام یک بار دروازه حریف را باز کردند که همگی از مدعیان و شانس‌های گلزنی پدیده در نیم‌فصل دوم به شمار می‌آیند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی ۶ گله پدیده در دیدار تدارکاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..