تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس: قاچاق کالا صنایع استان را در معرض نابودی قرار داده است

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس گفت: قاچاق کالا و واردات بی‌رویه محصولاتی که امکان تولید آنها در داخل کشور وجود دارد، صنایع استان را در معرض نابودی قرار داده است.

به گزارش شما نیوز ،به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی شامگاه پنج‌شنبه در همایش مجلس و نقش قانون در توسعه ملی، اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که مجلس در راستای خروج کشور از رکود اقتصادی تدوین کرده، لایحه قانونی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که کلیات آن در کمیسیون اقتصادی تدوین و به زودی در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: قاچاق کالا و واردات بی‌رویه محصولاتی که امکان تولید آنها در داخل کشور وجود دارد، صنایع استان را در معرض نابودی قرار داده است.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس گفت: استان اصفهان در تولید لوازم خانگی در جایگاه نخست کشوری است، اما واردات بی‌رویه کالا برای این صنعت مشکلات زیادی را ایجاد کرده یا در بخش نساجی قاچاق کالا چالش‌های زیادی را به وجود آورده است.

موسوی لارگانی اظهار کرد: لایحه قانونی اصلاح نظام بانکی نیز تدوین شده که به زودی وارد صحن علنی مجلس خواهد شد، در شرایط فعلی بانک‌ها برخلاف مصوبه شورای پول و اعتبار تسهیلاتی با نرخ سود غیرقانونی ارائه می‌دهند.

وی گفت: اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز در مجلس در حال بررسی است تا با وضع مقرراتی این مالیات از مصرف کننده نهایی گرفته شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس: قاچاق کالا صنایع استان را در معرض نابودی قرار داده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..