تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفرهای طولانی تاثیری روی آمادگی نیمار ندارد

اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد نیمار مشکلی برای بازی کردن نخواهد داشت.

به گزارش شما نیوز ، هفته گذشته نیمار سفری طولانی به برزیل داشت که دلیل آن حل مشکلات شخصی عنوان شد؛ اما امری معتقد است طی کردن این مسیرهای طولانی برای او خطرناک نیست.

 

امری گفت: "نیمار خیلی سفرهای طولانی را سپری می کند؛ اما هنگامی که از تیم ملی برزیل به جمع ما برمی گردد در شرایط مطلوبی قرار دارد. نیمار شرایط فیزیکی مساعد خود را حفظ کرده و در تمرینات پنج شنبه نیز آماده بود، پس خطری در مورد مصدومیت او وجود ندارد."

 

 

 

 

امری در مورد شرایط تیاگو موتا نیز گفت: "تیاگو موتا بازیکن مهمی برای ما است. او باید آماده بازی کردن بوده و آسیب دیدگی خود را فراموش کند.

 

ما نیز باید زمان بازی کردن موتا را مدیریت کنیم؛ زیرا با توجه به آسیب دیدگی برای آدریان رابیو، ما به موتا نیاز داریم. وقتی سه روز یک بار بازی می کنیم، شرایط تمرینات بسیار مهم است؛ اما در مورد موتا من فردا تصمیم می گیرم که او آماده بازی کردن است یا خیر."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفرهای طولانی تاثیری روی آمادگی نیمار ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..