تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه فولاد از پس پیشنهاد نجومی مهاجم استقلال برمی‌آید؟

ساعت24- حسن بیت‌سعید برای حضور در فولاد خوزستان، پیشنهادی نجومی به مسئولان این باشگاه داده است.

حسن بیت‌سعید، مهاجم سابق استقلال خوزستان، ابتدای این فصل با سر و صدای زیادی به جمع شاگردان منصوریان اضافه شد. اما از همان ابتدا به یک نیمکت نشین برای استقلال تهران تبدیل شد و حتی این روزها حضور وینفرد شفر نیز بیت‌سعید را به ترکیب اصلی نرسانده. او در این فصل برای آبی‌های تهران بسیار کم بازی کرده و هیچ بعید نیست که نیم فصل از این تیم جدا شود. درباره مقصد بعدی او خبرهایی به گوش می‌رسد که بیت‌سعید برای حضور در فولاد خوزستان پیشنهادی نجومی به مسئولان این باشگاه داده است. پیشنهادی که معلوم نیست فولادی‌ها از پس آن برمی‌آیند یا خیر؟ یا اینکه اصلا می‌خواهند با چنین قیمتی بازیکنی مثل بیت‌سعید را جذب کنند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه فولاد از پس پیشنهاد نجومی مهاجم استقلال برمی‌آید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..