تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سربازی؛ مانع ستاره فوتبال آسیا برای انتقال بزرگ

۶۴۶۳۸۶

۱۱۸  بازدید

یکی از روزنامه های اماراتی در رابطه با انتقال ستاره فوتبال آسیا به باشگاه الهلال خبر می دهد عموری به دلیل مسائل مربوط به خدمت سربازی نمی تواند از امارات خارج شود و همچنان باید برای العین به میدان برود.

ورزش سه: یکی از روزنامه های اماراتی در رابطه با انتقال ستاره فوتبال آسیا به باشگاه الهلال خبر می دهد عموری به دلیل مسائل مربوط به خدمت سربازی نمی تواند از امارات خارج شود و همچنان باید برای العین به میدان برود.

گویا موضوع خدمت سربازی، علاوه بر فوتبال ایران، در کشورهای دیگر نیز قسمتی از معادلات ورزشی را به خود اختصاص می دهد. موضوعی که گویا این بار یقه یکی از ستاره های فوتبال آسیا را گرفته و مانع از انتقالی بزرگ در سطح آسیا خواهد شد.

چند روز پیش شنیده بودیم عمرعبدالرحمن، ستاره فوتبال امارات مورد توجه مسئولان تیم الهلال عربستان قرار گرفته تا طی قراردادی به عضویت تیم دوم لیگ قهرمانان آسیا در بیاید. این موضوع که قطعیت فراوانی یافته بود گویا اکنون به دلیل خدمت سربازی عموری، دستخوش تغییراتی خواهد شد.

روزنامه 24 امارات در این باره آورده است که عموری به دلیل اینکه سرباز است فعلا نمی تواند به پیشنهادات خارجی خود فکر کند.

سربازی؛ مانع ستاره فوتبال آسیا برای انتقال بزرگ

این روزنامه در ادامه به نقل از عمرعبدالرحمن می نویسد من علاقه مند به حضور در لیگ های خارجی و پاسخ مثبت دادن به پیشنهاداتم هستم، چرا که خارج از کشور بازی کردن باعث پیشرفت بازیکن می شود؛ اما به دلیل اینکه اکنون درگیر خدمت سربازی هستم نمی توانم به پیشنهادات خارجی فکر کنم.

البته ذکر این نکته نیز در رابطه با انتقال این ستاره به جمع الهلالی ها نیز حائز اهمیت است که غانم الحاجری، رئیس هیات مدیره باشگاه العین در توئیتر رسمی باشگاه العین عنوان کرده عموری بازیکن مهمی برای ماست و ما نیز به این راحتی او را از دست نمی دهیم.

سربازی؛ مانع ستاره فوتبال آسیا برای انتقال بزرگ

العین امارات در صورتی که بتواند در بازی پلی آف از سد ملکیه بحرین عبور کند و به مرحله گروهی برسد در کنار الهلال عربستان که دو باشگاه اصلی این انتقال محسوب می شوند به همراه استقلال تهران در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا 2018 قرار گرفته اند و در صورت انتقال و یا عدم انتقال عموری، این بازیکن به مانند فصل قبل، در رقابت های پیش رو نیز با آبی پوشان تهرانی برخورد خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سربازی؛ مانع ستاره فوتبال آسیا برای انتقال بزرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..