تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی اس 9 سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد

بر اساس گزارشی جدید از کره جنوبی، سامسونگ نسل جدید سری گلکسی اس را در اواخر ماه فوریه معرفی خواهد کرد.

سامسونگ به‌زودی جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را معرفی خواهد کرد و همین موضوع باعث شده است گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد پرچم‌داران جدید این شرکت وجود داشته باشد. در گزارشی جدید از کره جنوبی، اعلام شده است که اعضای جدید سری گلکسی اس (Galaxy S) یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در اواخر ماه فوریه و در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون معرفی خواهند شد.

در این گزارش تأکید شده است که آیفون ۱۰ (iPhone X) اپل یکی از دلایلی محسوب می‌شود که باعث شده است سامسونگ به رونمایی زودهنگام از پرچم‌داران خود، تمایل داشته باشد. بااین‌حال این شرکت کُره‌ای از تصمیم خود صرف‌ نظر کرده است؛ زیرا گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به‌خوبی با گوشی بدون حاشیه اپل رقابت می‌کنند.

گلکسی اس 9

تصویر رندر گلکسی اس ۹

رونمایی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در نمایشگاه MWC، بدین معنی خواهد بود که پرچم‌داران جدید سامسونگ در نیمه مارس ۲۰۱۸ عرضه خواهند شد؛ یک ماه پیش از اینکه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در سال ۲۰۱۷ ارائه شوند. نمایشگاه MWC 2018 از ۲۶ فوریه (۷ اسفند) تا ۱ مارس (۱۰ اسفند) برگزار خواهد شد و سامسونگ تصمیم دارد سری گوشی‌های گلکس اس ۹ را در ۲۷ فوریه (۸ اسفند) معرفی کند.

گلکسی اس 9

تصویر رندر از گلکسی اس ۹

در رابطه با پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ، مدتی پیش در زومیت خواندید که دوربین گلکسی اس ۹ از یک لنز با دیافراگم F1.5 بهره می‌گیرد؛ ضمن اینکه اندازه دیافراگم قابل تنظیم است و می‌توانید آن‌ را در شرایط مختلف تغییر دهید. علاوه‌ بر این، جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به یک اسکنر عنبیه بهبودیافته نسبت به نسل قبل مجهز خواهد شد؛ سامسونگ رزولوشن لنز مورد استفاده را به سه مگاپیکسل افزایش خواهد داد و می‌توان حتی از اسکنر عنبیه گلکسی اس ۹ در شرایط نوری نامناسب استفاده کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی اس 9 سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..