تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باستین شواین اشتایگر راهی ترکیه می شود؟ 

باستین شواین اشتایگر، اسطوره تیم ملی آلمان که قراداداش با شیکاگو فایر به اتمام رسیده، قصد دارد به اروپا برگردد و شاید مقصد او لیگ ترکیه باشد.

به گزارش شما نیوز ، هافبک سابق بایرن مونیخ و منچستریونایتد که در ماه مارس امسال به شیکاگو فایر پیوست، قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه بدهد. به همین دلیل سران فنرباغچه نیز پیشنهادی برای مدیر برنامه هایش ارسال کرده اند و منتظر پاسخ او هستند.


رقم قرارداد او با شیکاگو فایر ۴ میلیون یورو است؛ اما گفته می شود او حاضر است با مبلغی پایین تر از این رقم در اروپا بازی کند .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باستین شواین اشتایگر راهی ترکیه می شود؟ »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..