تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ايمن سازى ساختمان ها و احداث آشپزخانه مركزى در علوم پزشكى تهران كليد خورد

فرزين حلب چى معاون دانشجويى دانشگاه علوم پزشكى تهران در گفت‌وگو خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ارتقای خدمات دانشجويى در دانشگاه علوم پزشكى تهران گفت: دانشجويان علوم پزشكى تهران بر اساس گزارش هاى سازمان سنجش كشور برترين دانشجويان در حوزه علوم تجربى هستند.

وی ادامه داد: ما سعى مى كنيم تا فعاليت دانشجويان در زمينه هاى دانشجويى را در حوزه هايى به غير از آموزش و پژوهش را ارج گذارى كنيم.

حلب چى با بيان اينكه دانشجويان دانشگاه علوم پزشكى تهران به عنوان نخبگان كشور بايد در جامعه تاثيرگذار باشند و به همين دليل بتوانند فعاليت‌هاى خوبى در زمينه فرهنگى و اجتماعى داشته باشند و به همین دلیل ما هر سال در برنامه هایی چون جشنواره ابن سینا از دانشجویان برتر در حوزه های مختلف تقدیر می کنیم.

ايمن سازى ساختمان ها و خوابگاه هاى دانشجويى قدیمی ترین دانشگاه علوم پزشکی

وى ادامه داد: ايجاد شرايط مناسب براى تحصيل اين دانشجويان كار مهم و در عين حال سختى است زيرا دانشگاه علوم پزشكى تهران قدمت بسيار بالايى دارد و اكثر خوابگاه ها قديمى هستند به همين دليل در تلاشيم تا با بازسازى فضاى فيزيكى ، خدمات دانشجويى را ارتقا دهيم.

حلب چى در ادامه از احداث آشپزخانه مركزى و ايمن سازى خوابگاه هاى دانشجويى خبر داد و افزود: احداث آشپزخانه مركزى علوم پزشكى تهران در كوى دانشگاه آغاز شده است همچنين در تلاشيم تا با ايمن سازى ساختمان ها و خوابگاه خدمات بهترى به دانشجويان بدهيم.

كمبود خوابگاه هاى متاهلى در علوم پزشكى تهران

معاون دانشجويى دانشگاه علوم پزشكى تهران با اشاره به وضعيت خوابگاه‌ها عنوان كرد: ما اكنون در علوم پزشكى تهران از نظر خوابگاه‌هاى مجردى مشكلى نداريم و فقط بايد كيفيت خدمات را ارتقا بخشيم.

حلب چى یادآور شد: تنها در تامين خوابگاه متاهلین مشكل داريم كه در تلاش هستيم تا با رايزنى و تامين اعتبار، خوابگاه هاى متاهلين را توسعه و گسترش دهيم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ايمن سازى ساختمان ها و احداث آشپزخانه مركزى در علوم پزشكى تهران كليد خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..