تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیز هزار کلاس درس با بخاری‌ به سیستم های گرمایشی استاندارد تا پایان سال

فولادوند در گفتگو باباشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تجهیز هزار کلاس درس با بخاری‌ به سیستم های گرمایشی استاندارد تا پایان سالعبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضع سیستم‌های گرمایشی مدارس در این روزهای سرد سال عنوان کرد: در حوزه شهرستان‌های استان‌های تهران تمامی سیستم‌های گرمایشی مدارس استانداردسازی شده است.

وی ادامه داد: فقط هزار کلاس درس در سراسر شهرستان‌های استان تهران توسط بخاری‌های گازی استاندارد گرم می‌شوند که در نظر داریم این تعداد کلاس درس هم به سیستم‌های گرمایشی استاندارد تجهیز شوند.

فولادوند تصریح کرد: بودجه لازم برای استانداردسازی هزار کلاس درسی باقی مانده، تأمین شده و با توجه به برنامه‌ریزی ها، این کلاس‌ها تا پایان امسال به سیستم‌های گرمایشی استاندارد تغییر پیدا می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران بیان کرد: اعتبار لازم برای استانداردسازی از طریق عوارض یک درصد فروش گاز تأمین شده است و هیچ مشکلی برای تجهیز سیستم‌ها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی هایی که انجام شده مدارس در فصل سرما با مشکل مواجه نیستند مگر در مواردی که مدارس در مناطق دور افتاده واقع هستند یا مشکل گاز رسانی به مناطق وجود داشته باشد که سعی می‌کنیم در این موارد هم کلاس‌های درس را در حد امکان ایمن‌سازی کنیم.

انتهای پیام /

تلاش برای ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیز هزار کلاس درس با بخاری‌ به سیستم های گرمایشی استاندارد تا پایان سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..