تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به هلاکت رساندن 10 داعشی در مرز بین دیاله و صلاح‌الدین

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «مزهر العزاوی» فرمانده عملیات دجله امروز جمعه اعلام کرد که ۱۰ نفر از عناصر داعش در حمله جنگده‎های عراقی در مرزهای بین دو استان دیاله و صلاح الدین کشته شدند.

العزاوی در گفت‎وگو با السومریه نیوز افزود: «جنگنده های ارتش دو مخفیگاه داعش را در منطقه المیته واقع در مرزهای بین دیاله و صلاح الدین در ۸۵ کیلومتری شمال بعقوبه منهدم کردند.»

بیشتر بخوانید: کشف سلاح های داعش در دیرالزور+تصاویر

وی گفت: در حمله هوایی ارتش عراق به این دو مخفیگاه، ۱۰ نفر از عناصر داعش کشته شدند. این عملیات پس از به دست آمدن اطلاعات از سوی الحشد الشعبی صورت گرفته است.»

دستگاه امنیتی عراق در دیاله تعدادی از مخفیگاه‎های داعش را طی ماه‎های گذشته در مناطق مختلف بویژه در نزدیکی مرزهای صلاح الدین هدف قرار دادند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

کشته شدن ۱۰ نفر از عناصر داعش در حمله جنگنده‌های عراقی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به هلاکت رساندن 10 داعشی در مرز بین دیاله و صلاح‌الدین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..