تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از پوستر نمايش «خشم و هياهو»

پوستر نمايش «خشم و هياهو» با نويسندگى و كارگردانى مهرداد رايانى مخصوص با طراحى فواد تجلى رونمايى شد.

به گزارش شما نیوز ، «خشم و هياهو» اثرى با نويسندگى، كارگردانى مهرداد رايانى مخصوص و تهيه كنندگى محمدعلى كيانى است كه از ٣ دى با بازى هانيه توسلى، اميرحسين رستمى و على سرابى در پرديس تئاتر شهرزاد روى صحنه خواهد رفت و پوستر اين نمايش با طرحى از فواد تجلى رونمايى شد.

«خشم و هیاهو» ١٧ سال قبل در قالب گروه تئاتر تجربه در سالن سایه تئاترشهر روى صحنه رفته بود و در هجدهمین جشنواره تئاتر فجر نیز اجرا شده است و رايانى مخصوص اين بار با تركيب جديد بازيگران و در فضایى متفاوت‌تر، از دى ماه اين نمايش را در سالن «شهرزاد» روى صحنه خواهد برد.

نمايش «خشم و هیاهو» محصول شركت «تنديس نقره اى» است كه در فضايى اجتماعى زندگى سه زندانى محكوم به اعدام را روايت مى كند كه از سرگذشت خود مى گويند. پيش فروش اين نمايش بزودى در سايت تيوال آغاز خواهد شد.

عوامل نمایش «خشم و هیاهو» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرداد رایانى مخصوص، تهیه کننده: محمدعلى کیانى، مجرى طرح: مجتبى پیرى، طراح صحنه و لباس: سپیده نظرى پور، دستیار اول کارگردان: رحیم بهبودى فر، طراح چهره پردازى: محسن ملکى، آهنگساز: بهرنگ قدرتى، مدیر تولید: امیرحسین طاهریان، مدیر مالى: نسترن شفیعى، مشاور رسانه ا‌ى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از پوستر نمايش «خشم و هياهو»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..