تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر رندر گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ فاش شد

تصاویر رندر شده جدید، عرضه گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ را با دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت در پنل پشتی تأیید می‌کند.

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به عنوان پرچم‌داران جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد و همین موضوع باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها پیرامون جانشین سری «گلکسی اس ۸» در طی چند هفته اخیر افزایش یابد. پس از افشای تعدادی تصویر رندر شده از گلکسی اس ۹، نوبت به نسخه «پلاس» آن رسیده است تا به‌طور کامل توسط MySmartPtice و @OnLeakes به نمایش گذاشته شود؛ باید اشاره کرد که حساب کاربری OnLeakes در توئیتر، پیش‌تر تصاویر پرچم‌داران دیگری را نظیر میت ۱۰ هواوی و گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر کرده بود که صحت داشت.

تصاویر به‌دست آمده، تأیید می ‌کند که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، تفاوت‌های چشمگیری با یک‌دیگر دارند و احتمالاً برای تجربه بهتر در هنگام عکاسی، باید نسخه «پلاس» را خریداری کنید. این در حالی است که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، تنها از نظر اندازه صفحه‌نمایش نسبت به یک‌دیگر متمایز هستند و سایر مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها، مشابه یک‌دیگر است. نسخه «پلاس» پرچم‌دار جدید سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز شده است؛ گلکسی اس ۹ نیز تنها از یک دوربین استفاده می‌کند و خبری از دوربین دوگانه مانند فبلت گلکسی نوت ۸ نیست. شرکت سامسونگ، چینش دوربین‌های اصلی گوشی را تغییر داده است و همین موضوع باعث شده تا جانشین گلکسی اس ۸ پلاس، تفاوت‌هایی نسبت به دیگر پرچم‌داران سامسونگ داشته باشد.

گلکسی اس ۹

در گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ به دلیل حذف حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر، سامسونگ ناچار شده است تا سنسور اثرانگشت را به پنل پشتی انتقال دهد؛ با این‌حال، حسگر مذکور در کنار دوربین اصلی قرار گرفته و با توجه به طراحی کشیده پرچم‌داران ۲۰۱۷ سامسونگ، دسترسی به آن دشوار است. همین موضوع باعث شده است تا نقدهایی نسبت به جای‌گیری حسگر اثرانگشت در گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ وارد شود. آن‌طور که از تصاویر رندر شده جدید پیدا است، حسگر اثرانگشت در گلکسی اس ۹ پلاس جای‌گیری بهتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت و شرکت سامسونگ، آن‌‏را به پایین دوربین اصلی انتقال داده است.

گلکسی اس ۹

گفته می‌شود نسخه «پلاس» گلکسی اس ۹ به صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی مجهز خواهد شد؛ نزدیک به ۰.۱ اینچ کوچک‌تر از صفحه‌نمایش مورد استفاده در گلکسی اس ۸ پلاس. همچنین ابعاد پرچم‌دار جدید سامسونگ، ۱۵۷.۷ در ۷۳.۸ در ۸.۵ میلی‌متر اعلام شده است؛ اگر اعداد مذکور صحت داشته باشند، گلکسی اس ۹ پلاس طول کم‌تری نسبت به نسل قبل دارد. البته، این گوشی نسبت به گلکسی اس ۸ پلاس با ابعاد ۱۵۹.۵ در ۷۳.۴ در ۸.۱ میلی‌متر، ضخامت بیشتری خواهد داشت و نسبتاً عریض‌‏تر است. با توجه به ضخامت ۸.۵ میلی‌متری گلکسی اس ۹ پلاس، انتظار می‌رود این مدل به باتری با ظرفیت بالاتر در مقایسه با اس ۸ پلاس مجهز شده باشد.

گلکسی اس ۹

اگر صحت گمانه‌زنی‌ها پیرامون گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس ثابت شود، سامسونگ تصمیم دارد تا رویه‌ای مشابه با اپل را برای متمایزکردن پرچم‌داران خود از یک‌دیگر در پیش بگیرد. آیفون‌های اپل نیز در دو نسخه عرضه می‌شوند که نسخه «پلاس» از نظر عکاسی، عملکرد بهتری دارد و به صفحه‌نمایش بزرگ‌تری مجهز شده است. در صورت عرضه گلکسی اس ۹ پلاس با دوربین دوگانه، این مدل به اولین گوشی سامسونگ از سری «گلکسی اس» تبدیل خواهد شد که از دو دوربین در پنل پشتی استفاده می‌کند.

گلکسی اس ۹

براساس شایعات، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در ماه‌های آتی به صورت رسمی معرفی خواهند شد؛ به احتمال زیاد، سامسونگ پرچم‌داران جدیدش را در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش خواهد گذاشت. در ابتدا، گمان می‌رفت اعضای جدید سری «گلکسی اس» در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهند شد اما به‌نظر می‌رسد که این موضوع صحت نداشته باشد. از دیگر اطلاعات فاش شده پیرامون گلکسی اس ۹، می‌توان به عرضه‌ی آن‌ در چهار رنگ مختلف اشاره کرد؛ رنگ بنفش، یکی از رنگ‌بندی‌های احتمالی پرچم‌دار جدید کُره‌ای‌ها خواهد بود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر رندر گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..