تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه اثر جایگزین شدند

با توجه به پایان مهلت اعلام عدم آمادگی و ارائه انصراف كتبی توسط سه گروه‌ از منتخبان بخش مرور تئاتر تهران، نمایش‌های جایگزین معرفی شدند.

به گزارش شما نیوز ، نمايش‌های «مدار بسته» به كارگردانی پگاه طبسی‌نژاد، «بی‌پدر» به كارگردانی محمد مساوات و «تو با كدام باد می‌روی» به كارگردانی كمال هاشمی

به دليل آماده نبودن گروه نمايشی جهت اجرای مجدد در جشنواره انصراف خود را تا پايان وقت اداري ٢٢ آذر ماه كتبا به دبيرخانه جشنواره  اعلام کردند.

نمایش‌های جایگزین برای حضور در بخش مرور تئاتر تهران ، از میان بالاترين ميانگين آراء اتخاذ شده از گروه كارشناسی٧٠ نفره، بدین ترتیب معرفی می‌شوند:

١- «سرآشپز پيشنهاد می‌دهد» به كارگردانی شهاب‌الدين حسين پور.

٢- «پايان بازی» به كارگردانی افشين زمانی.

٣- «شرقی غمگين» به كارگردانی سعيد زارعی.

دبيرخانه جشنواره برای سرعت بخشيدن به امور اجرايی و تنظيم جدول برنامه‌های جشنواره، برای انصراف‌های احتمالی كه تا تاريخ ١٣٩٦/٩/٢٢كتبا انصراف خود را به دبيرخانه جشنواره ارائه نكرده‌اند، جايگزين در نظر نخواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه اثر جایگزین شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..