تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ با شمشير سلمان می رقصد/ نيكی هيلی به ساز  بن سلمان+عکس

+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار توییتی در توییتر به ادعای نیکی هیلی نماینده امریکا در سازمان ملل واکنش نشان داد و نوشت:

"ترامپ با شمشير سلمان می رقصد؛ نيكی هيلی به ساز  بن سلمان"

گفتنی است؛ نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل روز گذشته در اتهامات بی اساسس درباره ایران مطرح کرده بود.وی عنوان کرد که  موشکی که توسط انصار الله یمن به عربستان سعودی شلیک شده است،ساخت ایران بوده است.با وجود اینکه نیکی هیلی هیچ دلیلی برای ادعای خود نداشت، اتهام وی با استقبال سعودی ها همراه بوده است.

+عکس

انتهای پیام/

واکنش محسن رضایی به اتهامات نماینده آمریکا در سازمان ملل



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ با شمشير سلمان می رقصد/ نيكی هيلی به ساز  بن سلمان+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..