تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه عبور سرویس مدرسه از روی پسر هشت ساله+فیلم

لحظه عبور سرویس مدرسه از روی پسر 8 ساله+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در منطقه گوانگشی چین دوربین مداربسته تعبیه شده در یکی از خیابانها در ساعت مدرسه رفتن دانش آموزان صحنه ای دلهره آور را به ثبت رساند.

در این ویدئو پسربچه هشت ساله‌ای مشاهده می شود که وسط یک خیابان نزدیکی مدرسه ابتدایی"Nandan" در گوانگ شی ایستاده و راننده سرویس مدرسه به علت قرار داشتن او در نقطه کور دید خود، متوجه حضورش نشد و همین امر به زیر گرفته شدن دانش آموز منتهی شد.

مردمی که شاهد این لحظه هولناک بودند خود را سریعا به پسربچه رساندند و او را از زیر چرخها بیرون کشیدند.

خوشبختانه با وجود اینکه صحنه بسیار تکان دهنده بود و به نظر می رسید که کودک جان خود را از دست داده است، اما او به طور معجزه آسایی از این حادثه جان سالم به در برد.

انتهای پیام/

 رد شدن سرویس مدرسه از روی کودک 8 ساله



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه عبور سرویس مدرسه از روی پسر هشت ساله+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..