تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالگادو: زیدان احمق نیست

۶۴۶۲۰۲

۱۲۵۵  بازدید

ستاره اسبق تیم فوتبال رئال مادرید و مالک آکادمی بزرگ در دبی امارات گفت: نقد رسانه‌ها علیه زیدان بی اساس است، زیدان آدم احمقی نیست!

خبرگزاری فارس: میشل سالگادو مالک آکادمی بزرگ فوتبال در شهر دبی به نام خودش این روزها با توجه به حضور رئال مادرید در ابوظبی در کنار دوستان قدیمی خود است و در مصاحبه با آس اسپانیا مستقر در ابوظبی درباره وضعیت این روزهای رئال مادرید صحبت کرد.

او معتقد است که زیدان راه خوبی را انتخاب کرده و البته باید به شجاعت او آفرین گفت. سالگادو در این خصوص تصریح کرد: زیدان آدم احمقی نیست، مادید مشکل بازیکن ندارد که زیدان بخواهد با خرید و فروش بازیکن یا جابجا کردن مهره‌ها مشکل را حل کند، البته تیمی که برای قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان می‌جنگد و در لالیگا در کورس قهرمانی حضور دارد و در لیگ قهرمانان اروپا مدعی است، نباید با صفت بحران زده و مشکل‌دار توصیف شود.

وی ادامه داد: دوست داشتم موراتا در تیم بماند و از مادرید نرود، به نظرم مقصر از دست دادن موراتا، مدیر باشگاه بود و زیدان در این مورد نقشی نداشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالگادو: زیدان احمق نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..