تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از دانلود نرم‌افزار افزایش سرعت گوشی تا دانلود آفیس کم‌حجم

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 دانلود Firefox Browser 57.0.1 مرورگر موزیلا فایرفاکس 

 مرورگر موزیلا فایرفاکس بدون اغراق یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های وب است. فایرفاکس با قابلیت تنظیمات اختصاصی و  محافظت پیشرفته از حریم خصوصی، در برابر هکر های اینترنتی نیز بسیار مقاوم است. قابلیت های متعدد و شخصی سازی موجب استقبال فراوان از این مرورگر است.

دانلود مرورگر محبوب فایرفاکس برای تلفن هوشمند

 دانلود 10.7.2 WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios 

اغلب کاربران با نام نرم افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می دانید که دانلود تک تک برنامه های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می کند. نرم افزار WPS Office را می توان به عنوان کم حجم ترین برنامه آفیس برای گوشی های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم افزار می توانید فایل هایی را با فرمت های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن ها را ویرایش کنید.

دانلود WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios

دانلود MediSafe Meds & Pill Reminder 7.50.05184 ؛ برنامه یادآوری زمان مصرف دارو

حتما برای همه ما پیش آمده که گاها مریض شده ایم و دکتر برایمان قرص هایی تجویز کرده است تا در ساعاتی معین از آنها استفاده کنیم. اما مشغله های روزمره باعث می‌شوند که ما نتوانیم همیشه داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنیم. افرادی که این مشکل را همیشه حس می‌کنند ، نرم افزار MediSafe Meds & Pill Reminder می‌تواند به آنها کمک کند. این نرم افزار زمان دقیق مصرف داروهایتان را به شما اطلاع می‌دهد.

نرم افزار یادآوری دارو و وقت دکتر MediSafe +دانلود دانلود کلین مستر Clean Master 6.10.3؛ افزایش چشمگیر سرعت گوشی Clean Master نرم افزاری برای گوشی های هوشمند است که به وسیله آن می توانید فایل های باقیمانده از نرم افزارها و همچنین فایل های cache را از گوشی‌تان حذف کنید. نرم افزار Clean Master آن دسته از برنامه هایی که حافظه RAM گوشی را اشغال کرده اند را حذف می کند و  سرعت و همچنین عمر باتری گوشی شما را افزایش می‌دهد.


دانلود Clean Master 5.17.9؛ افزایش چشمگیر سرعت گوشی

دانلود4.2.0.0 NetX PRO برای اندروید؛ ردیابی هکرهای وای فای

برنامه NetX PRO یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار های مدیریت شبکه وای فای و همچنین امنیت این شبکه ها برای دستگاه های اندرویدی است. یکی مهمترین قابلیت های این برنامه رد یابی افراد متصل به وای فای شماست. و در صورتی که هشدار آن را تنظیم کنید در صورت اتصال افراد ناشناس به شبکه وای فای به شما اطلاع خواهد داد.

دانلود3.2.0.0 NetX PRO برای اندروید؛ ردیابی هکر های وای فای

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Sonic the Hedgehog 3.2.4 بازی سونیک سگا

بازی‌های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی های سونیک معمولا جزو پرطرفدارترین بازی های انواع کنسول ها محسوب می‌شوند و Sonic  the Hedgehog نیز از این قائده مستثنا نیست. این بازی با گیم پلی بسیار حرفه ای و گرافیکی خیره کننده، شما را به یک سرگرمی بی‌انتها دعوت می‌کند. در این بازی شما یک به یک مراحل را طی می‌کنید و با بالاتر رفتن مراحل ، آنها سخت تر خواهند شد.

دانلود Sonic the Hedgehog 3.1.0 بازی سونیک سگا دانلود IDM+: Fastest download manager v5.5.1 برنامه اینترنت دانلود منیجر

دانلود آسان فایل ها و برنامه های مختلف در گوشی های هوشمند یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران این گوشی ها محسوب می‌شود. با نرم افزار IDM : Fastest download manager می‌توانید به راحتی به لینک دانلود فایل های مختلف اعم از تصویر، ویدئو، پی دی اف ، متن و غیره دست پیدا و آن را دانلود کنید و در گوشی خود داشته باشید.

دانلود IDM+: Fastest download manager v4.4 برنامه اینترنت دانلود منیجر دانلود Everywhere Launcher Pro 1.24؛ لانچر همه کاره اندروید

نرم افزار Everywhere Launcher Pro یکی از محبوب ترین برنامه های لانچر برای دستگاه های اندرویدی است. شاید پس از مدتی کار با گوشی های اندرویدی، از محیط تکراری آن خسته شوید. با استفاده از این نرم افزار می توانید محیط کاربری گوشی خود را تغییر دهید و یک محیط بسیار زیبا و جدید برای خود ایجاد و علاوه بر آن امکانات جدیدی به گوشی خود اضافه کنید. نرم افزار Everywhere Launcher Pro در گوگل پلی توانسته است نمره عالی 4.1 از 5.0 را نیز کسب کند.

 Everywhere Launcher

 دانلود GO SMS Pro 7.43 برای اندروید؛ مدیریت حرفه‌ای پیامک‌ها 

GO SMS برنامه ای مناسب برای مدیریت کامل پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی موبایل شما می باشد. بیش از 200 تم زیبا، بیش از 800 شکلک، SMS و MMS رایگان، پاسخ خودکار به اس ام اس ها، جعبه پیام خصوصی برنامه ریزی شده و بسیاری از ویژگی های دیگر از امکانات این برنامه به شمار می آیند.


دانلود GO SMS Pro ؛ مدیریت حرفه ای پیامک ها

دانلود Angry Birds Match 1.1.0 بازی جورچین انگری بردز

بازی های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند.

بازی جذاب Angry Birds Match هم همیشه جزو پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین بازی های سیستم عامل اندروید بوده است و گرافیک کارتونی زیبا و ایده بسیار خلاقانه این بازی همیشه باعث پرفروش شدن آن بوده است، تا جایی که شرکت سازنده آن هنوز این بازی را آپدیت و نسخه های جدیدی از آن را روانه بازا می‌کند.

دانلود Angry Birds Match 1.1.0 بازی جورچین انگری بردز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از دانلود نرم‌افزار افزایش سرعت گوشی تا دانلود آفیس کم‌حجم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..