تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ﺗﺮﻭﻳﺞ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ حزبی اﺯ ﺗﺎﻛﻴﺪاﺕ ﺁﻳﺖ اﻟﻠﻪ ﻫﺎﺷمی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گلستان؛ یاسر هاشمی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در دومین بزرگداشت وی با اشاره به تاکیدات آن مرحوم بر ترویج فعالیت حزبی در کشور، گفت: مرحوم هاشمی معتقد بودند احزاب رکن اصلی توسعه سیاسی کشور هستند لذا برای تحقق افکار اقشار مختلف نیازمند بهره گیری از خواسته های به حق افکار متفاوت هستیم.

 عبدالمجید معادی خواه پژوهشگر حوزه فرهنگ نیز با گرامیداشت یاد آیت الله رفسنجانی گفت : از خصوصیات بارز ایشان رویکرد عملگرایانه بود و از وعده هایی که تحقق انان دور از توان اجرایی بود پرهیز میکردند.

وی آزادی در جمهوری اسلامی را در گرو مطالبه گری دانست و گفت : زمانی در جامعه ما عدالت برقرار خواهد شد که روحیه حق طلبی و مطالبه گری همگام با اصول جمهوری اسلامی سرلوحه افکار ملت شود.

اﻧﺘﻬﺎﻱ ﭘﻴﺎﻡ/س

احزاب رکن اصلی توسعه سیاسی کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ﺗﺮﻭﻳﺞ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ حزبی اﺯ ﺗﺎﻛﻴﺪاﺕ ﺁﻳﺖ اﻟﻠﻪ ﻫﺎﺷمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..