تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش توئیتری ظریف به اتهامات واهی سفیر آمریکا در سازمان ملل علیه ایران

واکنش توئیتری ظریف به اتهامات واهی سفیر آمریکا در سازمان ملل علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین، ظریف در صفحه توئیتری خود نوشت:

وقتی من در سازمان ملل متحد بودم این نمایش و اینکه به چه وضعیتی انجامید را دیدم.

لازم به یادآوری است سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد با تکرار اتهامات بی اساس بار دیگرایران را متهم به نقض قطعنامه شورای امنیت کرد وگفت: رفتار ایران هر روز در حال بدتر شدن است و برجام رفتار ایران را اصلاح نکرده است.

وی افزود: همانطور که ترامپ گفت ما استراتژی جدیدی برای ایران داریم که به تمامی اعمال رژیم و نه فقط مساله هسته ای توجه می کنیم.

وی ادامه داد: برنامه موشکی و تسلیحاتی ایران منطقه را تهدید می کند، ظریف چند روز پیش نوشت که جهان در مورد ایران دچار سوء تفاهم شده است. او از وضعیت تسلیحاتی ایران چیزهایی گفت که دقیقا خلاف آن در سازمان ملل و تحقیقات آن به دست آمد.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش توئیتری ظریف به اتهامات واهی سفیر آمریکا در سازمان ملل علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..