تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار کریم بنزما در فصل جاری؛ 37 شوت و 5 گل

۶۴۶۱۰۱

۱۳  بازدید

طرفداری: کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید که این فصل برخلاف حمایت بی چون و چرای زین الدین زیدان، زیر تیغ تیز انتقادات قرار دارد، آمار بسیار ضعیفی در استفاده از موقعیت‌های گل دارد.

به گزارش as، کریم بنزما فصل خوبی را به لحاظ فردی پشت سر نمی‌گذارد و این بر همه عیان است. کریم مثل فصل پیش در عرصه گلزنی موفق عمل نکرده و این گونه هم نبوده که موقعیت خوبی برای گلزنی نصیبش نشود. آمار می‌گوید بنزما به عنوان انتخاب همیشگی و نخست زیدان در خط حمله، در این فصل در 18 بازی به میدان رفته (1343 دقیقه) و میانگین هر 268 دقیقه یک گل را به ثبت رسانده است. کریم در این فصل در همه رقابت‌ها تنها 5 گل به ثمر رسانده است.

آمار کریم بنزما در فصل جاری؛ 37 شوت و 5 گل

بنزما البته سه پاس گل نیز به هم تیمی‌هایش داده است. یعنی هر 167 دقیقه یک پاس گل. آمار همچنین می‌گوید بنزما در این فصل 37 شوت به سمت دروازه حریفان زده و تنها پنج شوت به گل تبدیل شده‌اند. فارغ از اینکه گاهی توپ‌های کریم با بدشانسی - با برخورد به تیرک - یا با عکس العمل فوق العاده دروازه‌بان به تور نمی‌چسبند، خود او نیز دقت کافی را در ضرباتش به خرج نمی‌دهد. در دو بازی با والنسیا و الجزیره، کریم هفت شوت به سمت دروازه زد که هیچ کدام تبدیل به گل نشد!

بازی با خفاش‌های در برنابئو نهایتا با از دست رفتن دو امتیاز ارزشمند به پایان رسید و بازی با الجزیره نیز با گل پیروزی بخش گرت بیل، بدون خلق یک فاجعه سپری شد.  طبق آمار بنزما البته در این فصل در سه بازی هم هیچ شوت در چارچوبی نزده است. علی‌رغم همه این آمار نه چندان خوب، زیدان همچنان به حمایت تمام قد از هم وطنش ادامه می‌دهد و پس از بازی با الجزیره نیز اعتراف کرد که از کریم راضی است و درخواست مهاجم جدیدی در ژانویه ندارد. حالا و با در دسترس بودن همه بازیکنان، باید دید زیزو بالاخره بنزما را نیز نیمکت نشین خواهد کرد یا نه.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار کریم بنزما در فصل جاری؛ 37 شوت و 5 گل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..