تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پزشکی فردمحور با پزشکی مرسوم تناقض ندارد

پزشکی فردمحور با پزشکی مرسوم تناقض نداردبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی آذین رئیس پژوهشگاه ابن سینا در سمپوزیوم پزشکی فردمحور عنوان کرد: پزشکی فردمحور به همت پژوهشگاه ابن سینا در نظر دارد تا همکاران و محققان حوزه سلامت را با این رویکرد جدید آشنا کند و با نقطه اتصال پزشکی جامع نگر و مبتنی بر شواهد جایگاه رویکردهای قبلی را تبیین کند.

وی ادامه داد: پزشکی فردمحور موضوع جدیدی است که با علوم پزشکی مرسوم تناقش ندارد و امید داریم محققان کشور در این عرصه وارد شوند و با حضور فناوری و دانش شاهد کمک برای بیماران خاص و مداوای خاص برای این بیماران باشیم.

رئیس پژوهشگاه ابن سینا گفت: کاربرد پزشکی فردمحور بهره‌گیری از دانش ژنومیک در طراحی داروهای به روز و پذیرفته شدن دارو توسط متولیان سلامت است که بحث چالش‌های اخلاقی و حقوقی یکی از موضوعات اساسی در این بحث است که از اولویت‌های برنامه‌ای ماست.

وی اظهار کرد: بحث چالش‌های اخلاقی و حقوقی از اولویت‌های موضوع پزشکی فردمحور است که در این سمپوزیوم به آن خواهیم پرداخت و اگر قرار است پژوهشی در این عرصه صورت بگیرد و یا شاهد تدوین قوانین باشیم، با در نظر داشتن اخلاق حرفه‌ای در این راستا گام بر می‌داریم.

رئیس پژوهشگاه ابن سینا یادآور شد: امیدواریم پزشکی فردمحور با توجه به منفعتی که در بحث اقتصاد سلامت و کمک به بیماران خاص و مداوای خاص برای این بیماران دارد به همت محققان بتواند روز به روز در پزشکی مرسوم کاربردهای بیشتری پیدا کند تا شاهد ارتقای خدمات سلامت در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

ضرورت توجه به پزشکی فردمحور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پزشکی فردمحور با پزشکی مرسوم تناقض ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..