تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت از گسترش فعالیت های تجار ایرانی و ارمنی

سفیر کشورمان در ارمنستان با رئیس کمیته درآمدهای دولتی ارمنستان دیدار و در خصوص بررسی راههای توسعه روابط اقتصادی دو کشور و تشکیل شورای عالی تجار ایرانی با هدف ارتقای روابط تجاری دو کشور مذاکره کردند.

به گزارش شما نیوز ، سید کاظم سجادی ضمن تاکید بر اهمیت رفع موانع گمرکی و ارائه تسهیلات مناسب برای تردد کامیون های دو کشور، بر اهمیت و نقش مهم این شورا جهت پیگیری مسائل و مشکلات تجار و بازرگان دو کشور ایران و ارمنستان تاکید کرد.

سفیر کشورمان با اشاره به برنامه دولت ارمنستان در راه اندازی منطقه آزاد مغری، بر اهمیت کاهش و نهایتا حذف موانع ترانزیتی جهت بهسازی جاده ها و حذف دوزبلاغ (حق ترانزیت) تاکید کرد.

وارتان هاروتونیان ضمن استقبال از ایده تشکیل شورای مذکور، حمایت خود را از فعالیت های این مجموعه اعلام و بر همکاری گمرک ارمنستان و ادارات ذیربط با طرف های ایرانی تاکید کرده و آمادگی خود را برای برگزاری نشست های مشترک با تجار و نهادهای ایرانی اعلام کرد.  

در این دیدار که تعدادی از تجار و فعالان اقتصادی ایرانی نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات موجود در این زمینه را با رئیس کمیته درآمدهای دولتی ارمنستان مطرح کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت از گسترش فعالیت های تجار ایرانی و ارمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..