تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درامی عاشقانه برای مخاطب نوجوان/ طبیعت بکر مغولستان در فیلم «حامی گرگ»

باشگاه فرهنگیبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

سینمایی آخر هفته انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد امین همدانی که در سال ۱۳۹۴ تولید شده بود، این روز‌ها مخاطبان کودک و نوجوان و همچنین بزرگسالان را هم به سینما‌ها کشانده است.

این فیلم سینمایی عاشقانه‌ای است از دل تاریخ، روایتی از یک واقعه تاریخی... دو راهی بین عشق و قدرت بین ایمان و تاریکی. آخر هفته فرصت مناسبی است تا به تماشای پر افتخار‌ترین فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی بنشینیم.

برپایی نمایشگاهی به حمایت از بیماران اوتیسم/ تماشای طبیعت مغولستان را در روزهای آخر پاییز از دست ندهید

مدیر دوبلاژ این انیمیشن خانم مریم شیرزاد و  دوبلورهای آن  چنگیز جلیلوند، خسرو خسروشاهی، بهرام زند، نصرالله مدقالچی و اکبر منانی هستند.

گالری آخر هفته

دومین نمایشگاه تجسمی «هنر برای اوتیسم» به منظور حمایت از بیماران اوتیسم، 24 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران گشایش خواهد یافت.

در این نمایشگاه که با هدف تبادل دانش اوتیسم، مشارکت در ساخت مدرسه تخصصی برای کودکان مبتلا به طیف اختلال اوتیسم و آموزش مربی برای  این کودکان برگزار می‌شود، 100 اثر از هنرمندان رشته های خوشنویسی، کالیگرافی و تذهیب در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

برپایی نمایشگاهی به حمایت از بیماران اوتیسم/ تماشای طبیعت مغولستان را در روزهای آخر پاییز از دست ندهید

گفتنی است؛ دومین نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» از 24 تا 30 آذرماه در فرهنگسرای نیاوران برپا می شود و علاقمندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 الی 20  به گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «حامی گرگ» به کارگردانی ژان ژاک آنو، جمعه 24 آذرماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

برپایی نمایشگاهی به حمایت از بیماران اوتیسم/ تماشای طبیعت مغولستان را در روزهای آخر پاییز از دست ندهید

داستان این فیلم با بازی شانگ شائوفنگ، آن دوئو و آنخیام راگ چا این است که در اواخر دهه‌ی ۱۹۶۰، مرد جوانی به‌نام چِن ژِن به مدت 2 سال از چین به مغولستان می‌آید و در روستایی ساکن می‌شود تا بتواند در ازای آموزش کودکان منطقه از آنها کشاورزی و دامداری را بیاموزد. چِن از رییس قبیله نکات زیادی در مورد چرخه حیات در طبیعت یاد می‌گیرد. یک روز او به‌ همراه چند شکارچی محلی به دیدن غزال‌ها می‌رود و نحوه حمله گرگ‌ها به آنها را می‌بیند. او متوجه می‌شود که گرگ‌ها لاشه غزال‌ها را در یک مکان به عنوان انبار آذوقه جمع می کنند تا در فصل بهار از آنها تغذیه کنند.

 انتهای پیام/

پیشنهاد فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درامی عاشقانه برای مخاطب نوجوان/ طبیعت بکر مغولستان در فیلم «حامی گرگ»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..