تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور نظامی آمریکا در سوریه خلاف حقوق بین الملل است

حضور نظامی آمریکا در سوریه خلاف حقوق بین الملل استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین امیر عبدالهیان دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل حضور نظامی آمریکا در سوریه را خلاف حقوق بین‌الملل و عامل تشدید افراط‌گرایی دانست.

گفتنی است؛ جنگنده های آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) منازل مسکونی افراد غیر نظامی را در صلح با حضور آمریکا در سوریه هرگز محقق نمی‌شود واقع در ریف شرقی دیرالزور بمباران کردند که در پی آن 23 نفر جان خود را از دست دادند.

حسین امیر عبداللهیان در صفحه توئیتر خود نوشت:

"حملات علیه مردم و حضور نظامی آمریکا در سوریه خلاف حقوق بین‌الملل و عامل تشدید افراط‌گرایی است.صلح با حضور آمریکا در سوریه هرگز محقق نمی‌شود."

حضور نظامی آمریکا در سوریه خلاف حقوق بین الملل است

انتهای پیام/

امیر عبداللهیان: صلح با حضور آمریکا در سوریه هرگز محقق نمی‌شود 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور نظامی آمریکا در سوریه خلاف حقوق بین الملل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..