تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودجه کشور نباید یک طرفه طراحی شود

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته  بودجه  سال 97 تقدیم مجلس شد .در همین زمینه سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام متنی را درباره بودجه درصفحه اینستاگرام خود منتشر و عنوان کرد:بودجه کشور نباید یک طرفه طراحی شود،وبا افزایش بودجه ، درآمد مردم هم افزایش یابد.
رضایی نوشت:
"بودجه دولت از مالیات مردم و یا از درآمد نفت تامین می‌شود؛ به تعبیر دیگر دولت دائما یا از جیب مردم و یا از ثروت مردم هزینه می‌کند.
حال اگر مخارج دولت  درآمد مردم را بالا نبرد و یا ثروت آن‌ها را افزایش ندهد، روزی جیب مردم خالی و ثروت آن‌ها ته می‌کشد.
در این صورت دولت هم بی پول و بی درآمد می‌شود و حتی حقوق کارکنان خودش را هم نمی‌تواند بدهد. پس بودجه کشور نباید یک طرفه طراحی شود، بلکه باید مانند یک خیابان دوطرفه باشد و همان طور که مالیات می‌گیرد، #درآمد_مردم را هم افزایش دهد."


انتهای پیام/

نظر محسن رضایی درمورد بودجه دولت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودجه کشور نباید یک طرفه طراحی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..