تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکاوی پرونده سلفی نمایندگان با موگرینی در استوری ضرغامی+ عکس

استوری ضرغامی دربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از اخبار مورد توجه امروز برخی از خبرگزاری‌ها، رد شدن شکایت از نمایندگان مجلس، بخاطر سلفی گرفتن با فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جریان مراسم تحلیف رئیس جمهور بود.

ساعاتی پس از انتشار تصاویر غیر رسمی و اشتیاق نامتعارف نمایندگان در گرفتن عکس با موگرینی در فضای مجازی، سیل انتقادات کاربران روانه نمایندگان شد و کاربران این حرکت را با عناوینی چون سلفی حقارت، سهل انگاری، حرکت سخیف و ... رد کردند.

هر چند بلافاصله بعد از این واکنش‌ها یکی از نمایندگان مورد نظر، بخاطر رفتار خود عذر خواهی کرد اما انتقادها همچنان ادامه پیدا کرد و کار به شکایت کشید.

در نهایت امروز  هیات نظارت بر رفتار نمایندگان این موضوع را خلاف شئون نمایندگی تشخیص نداده و  شکایت را رد کرد.

حالا عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین صدا و سیما و عضو فعلی شورای عالی فضای مجازی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرم خود، نسبت به  طرح مجدد این موضوع در فضای مجازی هشدار می‌دهد.

استوری ضرغامی در

انتهای پیام/

هشدار اینستاگرامی ضرغامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکاوی پرونده سلفی نمایندگان با موگرینی در استوری ضرغامی+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..