تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاهم‌نامه ایران و قطر به سود کی‌روش(عکس)

دیدار مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قطر دستاوردهای زیادی برای فوتبال ایران خواهد داشت.

به گزارش شما نیوز ، رئیس فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته به همراه علی کفاشیان نایب رئیس این فدراسیون و همچنین نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا سفری را به کشور قطر داشتند.

 در دیدار روسای فدراسیون فوتبال با همتایان خود در دوحه تفاهم نامه همکاری میان دو کشور به امضا رسید و به واسطه این تفاهم‌نامه روابط ایران و قطر در امر فوتبال گسترده تر خواهد شد.

 علاوه بر اینکه طبق پیمان برادر خواندگی میان ایران و قطر قرار شده اردوهای تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران در کشور قطر برگزار شود خبرهای خوب دیگری نیز برای فوتبال ایران به همراه خواهد داشت.

 جلسات میان تاج و کفاشیان با روسای فدراسیون فوتبال قطر از ظهر امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد. به نظر می رسد در پایان این نشست ها روابط دو کشور در امر فوتبال بسیار گسترده تر شود و این به معنای توسعه فوتبال در ایران خواهد بود.

 با توجه به امکانات خوبی که در کشور قطر وجود دارد از این پس تیم‌های ایرانی می‌توانند در این کشور حضور یافته و اردوها و بازی‌های تدارکاتی خود را برگزار کنند که این موضوع به خصوص درباره تیم ملی فوتبال بزرگسالان نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

 با توجه به نارضایتی کارلوس کی‌روش از امکانات فوتبال ایران در ماه‌های منتهی به جام جهانی توافقاتی انجام شده تا اردوهای تیم ملی قبل از سفر به روسیه در کشور قطر برگزار شود که این خبر خوبی برای سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

گفتنی است؛ایران و قطر در حالی باهم تفاهم‌نامه امضا کردند که این روزها با عربستان و امارات وارد مناقشه شده اند. عربستان و امارات قصد دارند از حضور نمایندگان خود در ایران و قطر جلوگیری کنند و حالا با پیمان برادرخواندگی باید منتظر واکنش آنها باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاهم‌نامه ایران و قطر به سود کی‌روش(عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..