تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت فصل ششم «فرار از زندان» تایید شد+عکس

به گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومینیک پورسل که در سریال «فرار از زندان» در نقش «لینکلن بارُز» برادر قهرمان اصلی به ایفای نقش پرداخته بوده، با به اشتراک گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرامش از کار بر روی فصل ششم این سریال  خبر داد.

ساخت فصل ششم «فرار از زندان» تایید شد+عکس

فرار از زندان (Prison Break) مجموعهٔ تلویزیونی درام آمریکایی ساختهٔ پل شیورینگ است. این سریال از سال ۲۰۰۵  تاکنون در قالب پنج فصل پخش شده است. داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌  می‌کشد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت فصل ششم «فرار از زندان» تایید شد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..