تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخاطب شناسی اصولی در سینما وجود ندارد/ بیشتر برنامه ریزی ها بر اساس حدسیات پیش می روند

تهیه کننده سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سیاوش حقیقی تهیه کننده سینما در خصوص وضعیت مخاطب شناسی فیلمسازان طی چند سال اخیر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بیشتر برنامه ریزی ها بر اساس تفکر آدم ها، حدسیات و عینیات پیش می رود. این گونه می شود که می‌گوییم ما بهترینیم و هر اثری را از زمان فیلمنامه تا انتهای تولید بهترین می دانیم!

 وی افزود: به عنوان مثال فیلمنامه نویس زمانی که می خواهد متنش را به تهیه کننده بدهد، اثرش را بهترین می داند. تهیه کننده هم فقط بر اساس مطالعه فیلمنامه و حدسیات و عینیات تخمین فروش را می زند. در این راستا به بحث مخاطب شناسی توجه نمی شود، در نتیجه با خروجی خوب و پایداری روبرو نیستیم.

این تهیه کننده سینما اضافه کرد: البته با وجود همه این رویدادها هیچ اتفاقی نمی افتد و همین روند مشکل دار ادامه دارد. حتی مخاطب را هم تفکیک نمی کنند و نمی گویند نیاز اصلی اش چیست!

 حقیقی در پایان خاطر نشان کرد: سینمای دنیا به دنبال پیدا کردن معضل، ارائه راهکار و رفع مشکل است و با مخاطب شناسی صحیح روی بخش ناخوداگاه ذهن آدم ها برای جذب هرچه بیشتر آن ها تاثیر می گذارند؛ البته همه اینها در قالب تولید فیلم هایی با کیفیت، جذاب و متنوع اتفاق می افتد. اما در ایران اینگونه پیش نمی رود و کمتر کسی به دنبال تولید اثری ماندگار و تاثیرگذار می رود که به علت عدم مخاطب شناسی صحیح است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخاطب شناسی اصولی در سینما وجود ندارد/ بیشتر برنامه ریزی ها بر اساس حدسیات پیش می روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..