تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کره‌جنوبی بر درآمد حاصل از تجارت ارز دیجیتال مالیات وضع می‌کند

کره‌جنوبی بر درآمد حاصل از تجارت ارز دیجیتال مالیات وضع می‌کند

به گزارش شما نیوز ، به نقل از رویترز، دولت کره‌جنوبی روز چهارشنبه اعلام کرد: در نظر دارد بر سود به دست آمده از تجارت ارزهای دیجیتال مالیات ببندد. رویترز این اطلاعات را از یک بیانیه دولتی قبل از این که رسما منتشر شود، به دست آورده است.

در این بیانیه آمده است: دولت باز کردن حساب در بورس‌های ارزهای مجازی را برای افرادی که سنی پایین‌تر از سن قانونی دارند، ممنوع خواهد کرد. همچنین لایحه‌ای برای این که تنها به بورس‌های واجد شرایط، اجازه فعالیت داده شود هم، پیشنهاد شده است.

برای این که یک بورس بتواند مجوز فعالیت قانونی را به دست آورد؛ باید از قانون‌های حمایت از سرمایه‌گذار تبعیت کند و تمام درخواست‌های مربوط به پیشنهاد خرید و فروش را، به طور شفاف نمایش دهد.

در کره‌جنوبی، مجلس ملی باید لایحه‌های دولت در مورد مالیات را تصویب کند.

این بیانیه به دنبال یک جلسه سیاست‌گذاری اضطراری برای بحث در مورد ارزهای دیجیتال، منتشر شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کره‌جنوبی بر درآمد حاصل از تجارت ارز دیجیتال مالیات وضع می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..