تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ نسل جدید اولترابوک NoteBook 9 را معرفی کرد

سامسونگ نسل جدید اولترابوک‌های خود از سری NoteBook 9 را معرفی کرد که از جمله‌ی تغییرات آن‌ها می‌توان به افزایش ظرفیت باتری اشاره کرد.

سامسونگ اوایل سال‌جاری میلادی نسل جدیدی از اولترابوک‌های سری ۹ خود را رونمایی کرد. در واقع می‌توان چنین گفت که سامسونگ ابتدای هر سال میلادی و در جریان برگزاری نمایشگاه CES در لاس‌وگاس نسل جدید و به‌روزشده‌ی نوت‌بوک‌های سری ۹ را معرفی می‌کند. البته سامسونگ امسال پیش‌دستی کرده و به انتظار برگزاری نمایشگاه CES ننشسته است، به‌طوری‌که ساعاتی پیش نسل جدید نوت‌بوک‌های سری ۹ سامسونگ توسط این کمپانی رونمایی شد. از جمله‌ی محصولات جدید رونمایی شده توسط سامسونگ باید به Notebook 9 Pen اشاره کرد که در آن از وجود یک قلم S Pen استفاده شده که از این نظر مشابه Notebook 9 Pro است که در ماه می سال جاری میلادی رونمایی شده است.

نسل جدید Notebook 9 Pen از وجود پردازنده‌ی نسل هشتمی Core i7 اینتل در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD بهره می‌برد. نمایشگر این نسخه دارای رزولوشن ۱٫۹۲۰ در ۱٫۰۸۰ پیکسل بوده و از این‌رو با وجود گزینه‌های دیگر موجود در بازار با رزولوشن‌های 4K کمی پایین به نظر می‌رسد. با توجه به لولای طراحی شده برای محصول سامسونگ، این محصول را می‌توان از حالت لپ‌تاپ به حالت تبلت برد و از آن در دو حالت استفاده کرد. از جمله‌ی درگاه‌های در نظر گرفته شده برای این محصول باید به پورت HDMI، درگاه USB تایپ C، یک درگاه معمولی USB در کنار حافظه‌ی میکرو اس‌دی و امکان استفاده از ویندوز هِلو برای ورود به ویندوز ۱۰ اشاره کرد.

اولترابوک Notebook 9 Pen سامسونگ

سامسونگ همچنین نسخه‌های معمولی لپ‌تاپ‌های سری ۹ خود را نیز به‌روزرسانی کرده که شامل نسخه‌ی ۱۳.۳ اینچی و ۱۵ اینچی می‌شود. هر دو نسخه از لپ‌تاپ‌های سامسونگ از وجود تراشه‌ی نسل هشتمی Core i7 اینتل با حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی و یک ترابایت حافظه‌ی SSD قابل سفارش است. در مورد نسخه‌ی ۱۵ اینچی باید به این نکته اشاره کنیم که این نسخه را می‌توان با کارت گرافیک MX150‌ انویدیا نیز سفارش داد. سامسونگ هر دو نسخه را با دو درگاه USB 3.0، پورت HDMI و یک اسلات حافظه‌ی میکرو SD در کنار یک درگاه USB تایپ C راهی بازار خواهد کرد، حال آنکه در نسخه‌ی ۱۵ اینچی درگاه USB تایپ C از تاندربولت ۳ نیز پشتیبانی کرده و همچنین یک پورت اضافه‌ی USB 2.0 وجود خواهد داشت.

سامسونگ در هر دو نسخه از لپ‌تاپ‌های خود بزرگ‌ترین باتری ممکن را مورد استفاده قرار داده است. در تمام نسخه‌ها از وجود باتری با ظرفیت ۷۵ واتی استفاده شده است که از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. Notebook 9 Pen و Notebook 9 در دو نسخه از ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ نسل جدید اولترابوک NoteBook 9 را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..