تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندر جدید Galaxy S9 شکل ظاهری آن را لو می‌دهد

رند جدید از Galaxy S9 که شکل ظاهری آن را لو می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی سایت "androidheadlines" تصویری منتشر کرده است که ادعا می‌کند متعلق به پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 است.

این تصویر که ابتدا توسط یک کاربر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده بود، اطلاعات ظاهری اس 9 را فاش می کند. اطلاعاتی که پیش از این چندین بار اخباری راجع به آن منتشر شده بود. بر اساس تصویر شماتیک منتشر شده، گلکسی اس 9 در ابعاد 147.63 × 68.69 × 8.41 میلی متر ساخته می‌شود. اگر بیرون زدگی دوربین این گوشی را محاسبه کنیم، ضخامتش به 8.76 میلیمتر می رسد.

 طبق شایعات قبلی، پرچم‌دار جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی Super AMOLED خواهد بود. اگر اطلاعات مربوط به ابعاد گلکسی اس 9 درست باشد، ابعاد این گوشی بیشتر از نسل قبلی آن یعنی اس 8 است و بدین ترتیب امید می رود اس 9 ظرفیت باتری بیشتری داشته باشد.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس احتمالا ماه فوریه در خلال برگزاری کنفرانس جهانی MWC 2018 رسما رونمایی خواهند شد.

 رند جدید از Galaxy S9 که شکل ظاهری آن را لو می‌دهد

انتهای پیام/

شکل ظاهری گلکسی اس 9 لو رفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندر جدید Galaxy S9 شکل ظاهری آن را لو می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..