تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سعیدی: امروز معادلات منطقه به نفع ما عوض شده است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقاومت معادلات منطقه را بر هم زده به قدرت و قوت بالای نیروهای مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: اگر موشک‌های فجر 5 نبود، غزه امروز وضعیت دیگری داشت.

به گزارش شما نیوز ، حجت‌الاسلام علی سعیدی در جمع طلاب و روحانیان حوزه علیمه سمنان و در حاشیه افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در استان اظهار کرد: اگر صهیونیست‌ها به قدرت و توان مقاومت باور نداشتند آنها را نابود می‌کردند.

وی به تحلیل توان جهان اسلام و خصوصا جمهوری اسلامی و محور مقاومت پرداخت و افزود: در حال حاضر دشمن از دو طریق"تهدید سخت نیابتی"و تهدید نرم مستقیم" به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است گفت: استکبار در مقطعی جنگ سخت مستقیم را برای مقابله با اسلام در پیش گرفت که جنگ‌های اول و دوم عراق، بالکان، افغانستان، و... نمونه‌های از این نوع جنگ هستند که هزینه زیادی به آمریکا تحمیل کرد اما از سال 2008 راهبرد آمریکا از جنگ مستقیم به جنگ نیابتی تغییر یافت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در ابتدا صهیونیست‌ها از جانب آمریکایی‌ها به جنگ پرداختند اما در ادامه این نیابت به سعودی‌ها و امارتی‌ها واگذار شد.

وی ادامه داد: اتفاقات تلخ و دردناکی که در جنگ های عراق، سوریه و افغانستان و آوارگی‌ها و هزینه‌های جانی و مالی زیادی اتفاق افتاد در نتیجه همین راهبرد آمریکایی‌ها بود که هزینه‌های بسیار بالایی به منطقه تحمیل و ارتش کشورهایی مثل عراق، لیبی، سوریه و یمن را نیز نابود کرد.

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه ایران در برابر این گزاره جنگ نیابتی دو تدبیر دارد افزود: تدبیر جمهوری اسلامی نخست ترکیب بین قدرت و قوت و دوم تبدیل نبرد نابرابر به نبرد نامتقارن.

وی با بیان اینکه قوت جنبه معنوی و درونی و قدرت جنبه بیرونی دارد اظهار کرد: قوت از جنس ایمان است و نقش آن زیربنایی و اساسی است لذا ایران با ترکیب این "قوت" با قدرت که همان توان موشکی است اقتداری در منطقه ایجاد کرد که به تحولات مختلفی انجامید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تبدیل نبرد نابرابر به نبرد نامتقارن به عنوان دومین تدبیر جمهوری اسلامی نام برد و گفت: ایران با این تدبیر و تغییر صحنه نبرد، معادله قدرت را در منطقه تغییر داد لذا از همین رو است که یک گروه همچون حزب‌الله می‌تواند در برابر یک ارتش به قول آنها شکست‌ناپذیر به پیروزی برسد.

وی با بیان اینکه همین تدبیر به موفقیت در جنگ غزه انجامید ادامه داد: اگر موشک‌های فجر پنج در غزه نبود، این باریکه امروز وضع دیگری داشت و دشمنان مقاومت آن را نابود می‌کردند.

وی با بیان اینکه هدف استکبار جمهوری اسلامی است اضافه کرد: آنها به‌دنبال این بودند اول حزب‌الله را از بین ببرند و بعد سوریه را نابود کنند و در ادامه به تجزیه عراق بپردازند و در آخر به سراغ ایران بیایند اما امروز معادلات منطقه به نفع ما عوض شده است.

ادامه دارد ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سعیدی: امروز معادلات منطقه به نفع ما عوض شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..