تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای معمای کار کثیف و فرار یوسف به آلمان + عکس

پرونده پسر جوان که متهم است در یک درگیری دسته جمعی دست به قتل زده است برای اظهارنظر نهایی کارشناسان به پزشکی قانونی فرستاده شد.

به گزارش شما نیوز ، شامگاه بیست و هشتم شهریور ماه سال ۹۳ به کلانتری خانی آباد خبر رسید درگیری چند پسر جوان به خون کشیده شده و در آن بین مرد جوانی به نام هوشنگ با یک ضربه چاقو به قفسه سینه اش از پا درآمده است.

پلیس وارد عمل شد و به تحقیق از شاهدان پرداخت .وقتی شاهدان درگیری همگی گفتند دعوا بین هوشنگ و یوسف رخ داده و امیر محمد نیز در دعوا شرکت داشته است بود یوسف و امیر محمد بازداشت شدند. امیر محمد گفت قصد میانجیگری داشته که با چاقو به سینه قربانی زده است. یوسف نیز ادعا کرد در دعوا روی زمین افتاده و به همین خاطر چاقویی را که در دست داشته به امیر محمد داده است. به این ترتیب یوسف با قرار وثیقه آزاد و علیه امیر محمد کیفرخواست صادر شد.

امیرمحمد 27ساله دیروز به اتهام قتل پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کیخواه و با حضور یک مستشار برگزار شود اولیای دم برای امیرمحمد حکم قصاص خواستند.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: من هوشنگ را نمی شناختم و هیچ خصومتی با او نداشتم. وقتی وارد دعوا شدم که دیدم دوستم یوسف با امیرمحمد درگیر است .من فقط قصد میانجیگری داشتم اما قربانی مست بود و حال طبیعی نداشت.تعداد زیادی پسر جوان در آن درگیری حضور داشتند .من فقط برای اینکه آنها را بترسانم تا متفرق شوند چاقو را به سمت آنها گرفتم اما یکباره یوسف به سمت من آمد. او خم شده بود که یکباره سرش را بالا آورد و چاقو نا خواسته به سینه اش برخورد کرد.

وی ادامه داد: پزشکی قانونی اعلام کرده است ضربه چاقو از پایین به قلب  مقتول وارد شده است اما همه شاهدان دیده اند من فقط یک ضربه و از بالا به پایین به کتف مقتول زده ام. ممکن است سایر شرکت‌کنندگان در دعوا ضربه کشنده را به قربانی زده باشند.

این متهم گفت : یوسف عامل این درگیری بود اما بعد از اینکه بازداشت شد خودش را بی‌گناه خواند و با وثیقه آزاد شد. اما بلافاصله از کشور گریخت و حالا در کشور آلمان سکونت دارد.

سپس وکیل مدافع محمد امیر محمد به دفاع پرداخت و گفت: همه شاهدان ادعا کرده اند چاقو در دستان امیرمحمد یک کارد میوه خوری بوده است در حالی که ضربه ای که به مقتول وارد شده با چاقویی با تیغه حداقل ۱۸ سانتیمتربوده است. از این رو تقاضا دارم تا بار دیگر پرونده به پزشکی قانونی فرستاده شود تا کارشناسان درباره نحوه ورود چاقو به قبل قربانی اظهارنظر کنند.

در پایان این جلسه هیات قضایی درخواست وکیل مدافع متهم را پذیرفت و پرونده را به پزشکی قانونی ارسال کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای معمای کار کثیف و فرار یوسف به آلمان + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..