تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حریف آفریقایی ایران در جام جهانی 2018، به مصاف ازبکستان می رود

حریف آفریقایی ایران در جام جهانی 2018، به مصاف ازبکستان می رودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال مراکش که در اولین بازی خود در جام جهانی 2018 رو در روی تیم ملی کشورمان قرار خواهد گرفت، جهت کسب آمادگی بیشتر، در ماه مارس دیداری تدارکاتی برابر ازبکستان برگزار خواهد کرد.

به طور کلی 32 تیم شرکت کننده در جام جهانی 2018 در ماه های پیش از آغاز مسابقات، بازی های دوستانه ای را برای آماده سازی خود تدارک می بینند .مراکش هم از این قاعده مستثنی نیست، کادر فنی این تیم چندین هفته است که به دنبال پیدا کردن حریفانی برایبازی های تدارکاتی هستند.

به گزارش روزنامه عرب زبان الصباح ، فدراسیون فوتبال مراکش (FRMF) برای انجام یک مسابقه دوستانه برابر ازبکستان با مقامات فوتبال این کشور به توافق رسیده است. این دیدار در ماه مارس برگزار خواهد شد.

روزانه توضیح می دهد که مراکش درخواست هایی را به چندین فدراسیون ارسال کرده و تا این لحظه تنها ازبکستان پاسخ داده است FRMF منتظر پاسخ های بیشتر است.

انتخاب حریف تدارکاتی با توجه به چندین معیار فنی انجام می شود.علت انتخاب ازبکستان نزدیکی جغرافیایی آن به ایران( یکی از حریفان مراکش در روسیه) است.

علاوه بر این، کادر فنی هروه رنارد این منطقه جغرافیایی را ترجیح داده اند، زیرا تیم های این منطقع تقریبا همانند ایران بازی می کنند.

خبر دیگر این که، فدراسیون فوتبال مراکش ممکن است اردوی اروپایی خود را لغو کند. ظاهرا تیم های اروپایی تمایلی برای بازی با مراکش ندارند ،به ویژه پس از خشونت هایی که پس از صعود «شیرهای اطلس» به جام جهانی ،بوجود آمد.

گفته می شود این تیم، ماه مه، پس از اردوی چند روزه در مراکش، راهی سوئیس خواهد شد.


انتهای پیام/

دیدار تدارکاتی مراکش و ازبکستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حریف آفریقایی ایران در جام جهانی 2018، به مصاف ازبکستان می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..