تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش مطبوعات و رسانه‌ها را باید جدی‌تر بگیریم

نقش مطبوعات و رسانه‌ها را باید جدی‌تر بگیریمبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست صمیمانه با کارکنان و کارمندان معاونت قرآن و عترت با بیان اینکه ساماندهی و مدیریت فعالیت‌های قرآنی در سراسر کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: هر فرد باید بنابر تخصص و تجربه‌ای که دارد در زمینه‌های قرآنی به طور فعال عمل کند.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد تخصصی بودن و حرفه‌ای عمل کردن در حوزه کاری را از عوامل مهم در زمینه فعالیت افراد در حوزه قرآن و عترت برشمرد و افزود: نظام اخلاقی، نظام حق و تکلیف است. ما اگر حق داریم، تکلیف و وظایفی نیز بر عهده داریم و این موضوع امری دوجانبه است.

وی با بیان اینکه معاونت قرآن و عترت معاونت محتوایی است به همین دلیل باید بیشترین انگیزه دینی و ایمانی در ما متجلی باشد، به حضور فعال و منسجم رسانه‌های جمعی در برنامه‌های این معاونت اشاره کرد و گفت: ما باید مطبوعات و رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی را مهم و اثربخش تلقی کنیم و حضور پررنگ آن‌ها را جدی بگیریم بنابراین اولین اقدام در این راستا، حرکت قوی و مستمر است چراکه نظم برنامه‌ها از جمله دغدغه‌های اصلی یک سازمان اداری است.

فقهی‌زاده رشد و تعالی سازمانی را شعار خود در معاونت قرآن و عترت عنوان کرد و افزود: ما باید همگام با دانش نوین حرکت کنیم. در بسیاری از موارد بهبود امور در بهبود روش‌هاست به همین دلیل در صورت لزوم باید در روش‌ها تغییرات به وجود آید.

معاون قرآن و عترت ارشاد با اشاره به اینکه از آنجا که انتظار‌ها از حوزه قرآن و عترت فراوان است نباید به اندک قانع باشیم، خاطر نشان کرد: می‌بایست در انجام وظایف و فعالیت‌های خود، چابکی و تلاش بیشتری داشته باشیم، وظیفه و تکالیف خود را به نحو احسن انجام دهیم؛ در این صورت عملاً زمینه را برای بهره‌وری بیشتر که یکی از وظایف مدیران است، فراهم کرده‌ایم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش مطبوعات و رسانه‌ها را باید جدی‌تر بگیریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..