تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش تولید محصولات فراری در سال ۲۰۱۸

به‌منظور پاسخ به تقاضای بالای محصولات فراری، این شرکت ایتالیایی در سال ۲۰۱۸ با دوبرابر کردن شیفت مونتاژ در روز، تولید خود را افرایش خواهد داد.

مدیران فراری به واسطه‌ی تقاضای بالای محصولات این شرکت ایتالیایی، قصد دارند تا در سال ۲۰۱۸ با افزایش شیفت‌های کاری خط مونتاژ، تیراژ مدل‌های مختلف را بالاتر ببرند. بر اساس اعلام رسمی مقامات این شرکت، مونتاژ محصولات به دو شیفت در روز افزایش پیدا می‌کند تا به تقاضای مشتریان در سال ۲۰۱۸، به بهترین نحو پاسخ داده شود.

Ferrari Portofino

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، فراری که پیش از این تولید ۹ هزار دستگاه خودرو در سال را برنامه‌ریزی کرده بود، زودتر از برنامه‌ی مقرر شده به این تعداد مونتاژ در سال خواهد رسید. این افزایش شیفت کاری مونتاژ در قالب بخشی از برنامه‌ی کلی سرجیو مارکیونه، مدیر عامل فراری، مبنی بر افزایش سود شرکت در دو سال آینده و عبور از تولید ۱۰ هزار دستگاه خودرو در سال است. اولین شاسی‌بلند فراری که انتظار می‌رود اوایل سال ۲۰۱۸ به‌طور رسمی رونمایی شود، نقش مهمی در این برنامه خواهد داشت؛ سال ۲۰۱۸ آخرین سال ریاست مارکیونه در شرکت فراری خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

برنامه‌ی جدید و پنج ساله‌ی فراری که تا سال ۲۰۲۲ ادامه دارد، شامل عرضه‌ی مدل‌های هیبرید بیشتر به‌منظور همخوانی با قوانین محیط زیست است. خودروهای پاک‌تر فراری، بدون شک توجه خریداران طرفدار محیط زیست را جلب خواهد کرد؛ در حقیقت فناوری هیبرید در تمام مدل‌های جدید فراری که از سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شوند، وجود خواهد داشت. بر اساس پیش‌بینی مقامات فراری، تولید این شرکت در سال آینده ۷ درصد بیشتر خواهد بود؛ این یعنی تولید بیش از ۹ هزار دستگاه خودرو در مقابل تولید ۸ هزار و ۴۰۰ دستگاه در سال ۲۰۱۷.

شاسی بلند فراری / ferrari suv

هم‌اکنون برای برخی مدل‌های فراری، لیست انتظاری تا بیش از ۱۲ ماه وجود دارد، اما این شرکت ایتالیایی به‌دستور مارکیونه و جهت حفظ وجهه‌ی انحصاری بودن فراری، همیشه در ازای تقاضای موجود، یک خودرو کمتر به فروش می‌رساند.

فراری با رشد ۸۳ درصدی سهام و ارزش کلی بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار در سال جاری میلادی، بیشترین روند صعودی در بین شرکت‌های خودروسازی در بازار بورس نیویورک (NYSE) داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش تولید محصولات فراری در سال ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..