تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آی‌اواس 11.2.1 برای عموم منتشر شد

آی‌اواس 11.2.1 برای عموم منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته اپل آی او اس 11.2.1 را برای کاربران آیفون و آی‌پد منتشر کرد. اپل در این نسخه تنها به رفع مشکلات نرم افزاری  HomeKit پرداخته است.

هفته گذشته بخش shared users نرم افزار HomeKit به دلیل تغییر سرور اپل دچار مشکل و از دسترس کابران خارج شد. اپل در آی او اس 11.2.1 باگ های موجود در HomeKit را حذف کرده است. همچنین اپل همزمان با انتشار نسخه جدید آی او اس، tvOS 11.2.1 را نیز عرضه کرده است که به نظر می رسد مشکلات برقراری ارتباط بین tvOS و HomeKit نیز برطرف شده باشد.

آی او اس 11.2.1 برای کاربران ساکن در ایران کاربرد خاصی ندارد و توصیه می شود کاربران گوشی خود را به نسخه های بعدی به روز رسانی کنند.

برای دریافت آی او اس 11.2.1 که حدود 69 مگابایت حجم دارد، کافیست مراحل زیر را دنبال کنید.

Settings > General > Software Update

 آی‌اواس 11.2.1 برای عموم منتشر شد

آی‌اواس 11.2.1 برای عموم منتشر شد

انتهای پیام/

عرضه آی او اس 11.2.1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آی‌اواس 11.2.1 برای عموم منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..