تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکسی‌ تمام الکتریکی لندن، رونمایی شد

شرکت تولید کننده‌ی تاکسی‌های لندن از نسخه‌ی برقی این خودروها با نام TX5 eCity رونمایی کرد.

چندی پیش و در ماه جولای بود که نسخه‌ی هیبریدی از تاکسی‌های مشهور شهر لندن رونمایی شد. اما حالا شرکت London EV از مدل کاملا الکتریکی این خودرو رونمایی کرده است که به زودی در پایتخت انگلستان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سازنده‌ی این خودرو اشاره کرده که TX5 پیشرفته‌ترین تاکسی برقی جهان است و انتظار می‌رود تا اواخر همین ماه اولین نمونه‌های این خودرو وارد ناوگان تاکسی‌رانی لندن شوند. لندن در راستای برقی کردن ناوگان حمل و نقل خود ماه گذشته اعلام کرد که تا پایان سال ۲۰۱۸ باید تمامی خودروهای تاکسی این شهر دارای آلایندگی صفر باشند. همچنین تمامی این خودروها باید توانایی کارکردن در شرایط مختلف آب و هوایی را داشته باشند و بتوانند هزاران کیلومتر را در شهر لندن خدمات رسانی کنند.

تاکسی‌

خودروی TX eCity هیبریدی می‌تواند در حالت تمام الکتریکی خود تا ۱۳۰ کیلومتر مسافت را بپیماید اما اگر از پیشرانه‌ی بنزینی کوچک خود برای شارژ کردن باتری استفاده کند برد این خودرو به ۶۴۳ کیلومتر افزایش پیدا می‌کند. این خودرو توانایی حمل شش سرنشین را دارد. ضمن اینکه درب‌های عقبی آن نیز پهن‌تر طراحی شده‌اند تا به این ترتیب قابلیت ورود ویلچر به داخل خودرو نیز محیا شده باشد. باید گفت که این تاکسی در خصوص ورود ویلچر به خودرو بهترین در نوع خود در جهان است. در داخل کابین این خودرو نیز برای سرنشینان امکاناتی از قبیل سیستم تهویه، سوکت شارژر برای دستگاه‌هایی از قبیل تلفن هوشمند، اتصال Wifi، و قابلیت پرداخت الکترونیکی تعبیه شده است. این تاکسی‌ها همچنین به نوعی سیستم فیلترینگ هوا مجهز هستند که می‌تواند هوای بیرون را  با سیستم تهویه، تصفیه کند و تاحدی گازهای مضر را کاهش دهد.

تاکسی‌

به این ترتیب هوای داخل کابین این تاکسی‌ها پاک‌تر از هوای بیرون است و در نهایت می‌تواند به سلامتی رانندگان و سرنشینان کمک بسزایی کند. همچنین برای این خودروها سقف پانوراما طراحی شده است که این آپشن برای توریست‌هایی که می‌خواهند لندن را ببینند جذابیت داشته باشد.

تاکسی‌

در خصوص این تاکسی‌ها کرل پیتر فارستل، از شرکت LEVC می‌گوید:

این تاکسی‌ها با صرفه جویی که در هزینه‌ها می‌کنند سطح بالایی از راحتی را نیز به سرنشینان ارائه می‌دهند و در ضمن ایمنی این خودروها نیز در سطح خوبی قرار دارد. البته باید اشاره کرد که این تاکسی یک نقطه‌ی شروع است و به زودی و در اواخر سال ۲۰۱۸ مدل TX این خودرو در اروپا رونمایی خواهد شد و در سایر کشورهای جهان نیز به فروش خواهد رفت. این شرکت اهداف جهانی دارد و تصمیم دارد تا به یک شرکت پیشرو در زمینه‌ی خودروهای تجاری شهری تبدیل شود و در حال حاضر در مسیر درستی حرکت می‌کند.

.

London Taxi E city TX5




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکسی‌ تمام الکتریکی لندن، رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..