تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل در معبد با شمشیر سامورایی! فیلم

قتل در معبد با شمشیر سامورایی! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مرد ژاپنی در اقدامی جنون آمیز خواهر و همسرش  را با یک شمشیر سامورایی به قتل رساند و سپس به زندگی اش پایان داد. "شیگناگا تومایکا" 56 ساله ، خواهرش "ناگاکو" 58 ساله را در معبد "هاچیمانگو"  ژاپن  با یک شمشیر سامورایی 80 سانتی متری به قتل رساند.

مقتول که یک کشیشه بود در هنگام حمله در این معبد حضور داشت. قاتل در این حمله جنون آمیز، با شمشیر ضربه ای به شانه راست  مقتول وارد کرد که منجر به مرگ وی شد.

 در هنگام قتل، همسر قاتل نیز او را همراهی می کرده است. در محل قتل یک شمشیر سامورایی شکسته شده، به همراه یک شمشیر کوچک و دو چاقو پیدا شد. قاتل سپس اقدام به کشتن همسرش ماریکوی 49 ساله نمود و سپس دست به خودکشی زد.

 گفته می شود اختلافات خانوادگی قاتل با خواهرش در خصوص  جانشینی  و اداره معبد پس از مرگ پدرشان، عامل اصلی این جنایت بوده است. ناگاکو خواهر قاتل  از سال 1995 به عنوان کشیش اصلی،  اداره  این معبد را بر عهده داشت. در سال 2002 شکایتی را علیه برادرش مطرح کرده بود. قاتل در سال 2006 به علت ارسال ایمیل های تهدید آمیز توسط پلیس دستگیر شده بود.

 گفتنی است، تحقیقات پلیس ژاپن در این خصوص ادامه دارد.

 انتهای پیام/

حمله مرگبار مرد ژاپنی به خواهرش با شمشیر سامورایی!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل در معبد با شمشیر سامورایی! فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..