تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری خواهان خرید کافه نادری است

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تعیین تکلیف مالکان کافه نادری به روایت میراث فرهنگی/شهرداری آماده خرید کافه نادری استبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛کافه نادری، که در شرق پل حافظ قرار گرفته، در روز‌های اخیر با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. این کافه یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های تهران و به گواه تاریخ سال‌ها پاتوق شاعران و نویسندگان بوده است. بنا بر این گزارش، کافه‌ نادری که کلیشه‌ای‌ترین نوستالژی پاتوق‌نشین‌های شهر تهران به حساب می‌آید، در سال ۱۳۸۲ به ثبت ملی رسید.

وجیهه قاسمی، مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی اداره میراث فرهنگی استان تهران در خصوص وضعیت فعلی کافه نادری به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اغلب بنا‌هایی که ثبت ملی می‌شوند، متعلق به سازمان میراث فرهنگی نیستند و متعلق به شخص یا ارگان‌هایی هستند و شرایط ثبت میراث فرهنگی را دارند. شرایط ثبت ملی بنا‌های تاریخی شامل قدمت‌ بنا، نوع ساخت بنا و وقایعی که در آن رخ داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کافه نادری ثبت ملی شده است، اما بخش خصوصی مالک آن هستند. این مالک می‌تواند ملکش را بفروشد، ولی مجاز به تغییر کاربری بنایی که به ثبت ملی رسیده، نیست. در نهایت تنها می‌تواند کل بنا را بفروشد. هم اکنون نیز شهرداری منطقه ۱۲ حاضر است کافه نادری را بخرد.

انتهای پیام/

 

کافه نادری فروخته می‌شود؟

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری خواهان خرید کافه نادری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..