تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت مک مستر از تحریم‌های ضدایرانی خارج از برجام

مشاور امنیت ملی آمریکا بار دیگر با طرح اتهامات خصمانه علیه کشورمان حمایت خود را از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خارج از توافق هسته‌ای اعلام کرد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از نشریه نشنال، ژنرال مک مستر، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ در اظهاراتی خصمانه تهران را یک رژیم "سرکش" و حامی سیاست "تجدیدنظرطلبی" دانست.

او گفت که آمریکا باید با سیاست‌ها و اقدامات ثبات‌زدای ایران در سوریه مقابله کند و نیز راه‌های حمایت از گروه‌های نظامی وابسته و دستیابی به سلاح هسته‌ای را مسدود کند.

مک مستر همچنین از سیاست اوباما که باعث شده تا برجام نقطه اصلی استراتژی در قبال ایران باشد، انتقاد کرد.

او همچنین در ادامه فرافکنی‌های خود گفت که ایران و کره‌شمالی رژیم‌های سرکشی هستند که از تروریسم حمایت کرده و به دنبال ساخت سلاح‌های کشتار جمعی هستند.

مقامات کشورمان همواره ضعف رد ادعاهای بی‌اساس غرب بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران تاکید کرده‌اند.

ایران از جمله کشورهای پیشرو در مبارزه با تروریسم و گروه‌های تکفیری در منطقه است که بعضا از سوی آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ایش مورد حمایت قرار گرفته‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت مک مستر از تحریم‌های ضدایرانی خارج از برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..