تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یحیی عقب کشید؛ مازادهای تراکتور برگشتند!

علاوه بر محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و محمد نوری نیز از صبح پنجشنبه به تمرینات تراکتورسازی برمی گردند.

به گزارش شما نیوز ، با وجود اعلام قبلی یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی برای قرار گرفتن شهرام گودرزی و محمد نوری در لیست مازاد این تیم، اما این دو بازیکن در تصمیم جدید به تمرینات برمی گردند.
ظاهرا طی صحبت هایی که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با یحیی گل محمدی داشته، قرار بر این شده که علاوه بر محمد ابراهیمی، محمد نوری وشهرام گودرزی نیز به تمرینات برگردند و به کارشان در تیم سرخپوش تبریزی ادامه دهند.


محمد جواد پاینده، مدیررسانه ای تراکتورسازی با اعلام این خبر به "ورزش سه" گفت: «پس از صحبت هایی که مدیرعامل باشگاه با محمد ابراهیمی انجام داد و منجر به ماندگاری او در تراکتورسازی شد، محمد نورى و شهرام گودرزى نیز با نظر سرمربى تیم از فردا در تمرینات حضور پیدا مى کنند و امیدواریم با حضور همه بازیکنان قدیمى و جدید ، تیم قدرتمندى را براى حضور در ٣ جام داخلى و آسیایى آماده کنیم.»


بر این اساس سینا عشوری تنها بازیکنی است که در لیست مازاد تراکتورسازی قرار می گیرد و جدایی اش از جمع سرخپوشان قطعی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یحیی عقب کشید؛ مازادهای تراکتور برگشتند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..