تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان: نمی دانم چرا توپ های مان گل نمی شد

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل الجزیره در جام باشگاه های جهان، تاکید کرد که تیمش شایستگی کسب پیروزی در این دیدار را داشت.

به گزارش شما نیوز ، کهکشانی ها در این دیدار موقعیت های زیادی را در هر دو نیمه از دست دادند و حتی نیمه اول را با شکست 1-0 به رختکن رفتند اما در نیمه دوم، دو بار توسط کریس رونالدو و گرت بیل به گل رسیدند و حریف گرمیو در دیدار نهایی شدند. زیدان که از این نتیجه خوشحال بود، تایید کرد که دلیلی برای از دست دادن موقعیت های زیاد تیمش نداد.

 

او به خبرنگاران گفت:" من برای گرت بیل خوشحالم. او به زمین رفت و سرنوشت ساز شد. ما شایسته این نتیجه بودیم. در نیمه اول، به نظر می رسید توپ نمی خواست وارد دروازه شود و ما توضیحی برای آن نداریم زیرا موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

 

 

 

 

ما از اینکه توپ های مان گل نمی شد، ناراحت بودیم اما این اتفاق در فوتبال رخ می دهد. گاهی اوقات، توپ نمی خواهد گل شود اما علی رغم این اتفاق، باید بازی کنید. بازی پیچیده ای برای ما بود. اکنون به دیدار نهایی فکر می کنیم. ما به فینال رسیدیم. باید ریکاوری کنیم و به فکر دفاع از قهرمانی مان باشیم."

 

در این دیدار داور یک گل هر دو تیم را با ویدئو چک مردود اعلام کرد. زیدان در این مورد هم گفت:" ما باید با چیزهایی مانند این خودمان را تطبیق بدهیم. گاهی اوقات دیر تصمیم گیری می شود و ما نفهمیدیم چه اتفاق رخ داد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان: نمی دانم چرا توپ های مان گل نمی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..