تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمايى از پوستر «لطفا يك قاتل بالفطره باشيد»

نمايش «لطفا يك قاتل بالفطره باشيد» در تئاتر باران روى صحنه مى رود.

به گزارش شما نیوز ،نمايش «لطفا يك قاتل بالفطره باشيد» يا «ماجراى اندوه يك استيو مك منمن» با نويسندگى ياسين حجازى ، كارگردانى على اكبر آخوندى و  تهيه كنندگى محمد احسان عبداللهی در تئاتر باران روى صحنه مى رود.

ملیکا حسینى و سینا امینى به صورت مشترك طراحى پوستر اين نمايش را بر عهده داشته اند 

در خلاصه اين اثر آمده است : بازپرسی که به علت عدم توانایی شناسایی قاتل قتل های زنجیره ای از کار بی کار شده است در جستجوی کار جدید به ساختمانی برای انجام کارهای خدماتی مراجعه می کند که در آنجا متوجه می شود ساختمان متعلق به قاتل است و قاتل از دنیا رفته است.

بازيگران اين نمایش عبارتند از:علی اکبر آخوندی، مرتضی اسلامی ، میلاد جهانگرد ، حسین حبیبی، محمد صابر شکری و حامد هاشمی.

از ديگر عوامل مى توان به: سید وحید میریونسی( مشاور هنرى پروژه) ، مرتضى اسلامى ( بازيگردان) ، سید محمد موسوی( طراح صحنه و نور) ، بهار خلیلی فرد( طراح لباس)، حامد زیرکى(چهره پردازی و گریم) ، سید علی میرشفیع(عکاس)، سینا امینی(گرافیست)،حسن اردستانی، محمد حسین نجابت (ساخت و اجرای صدا)، سارا حدادى ( مشاور رسانه اى -مكث) ، فريبا جديدى ( روابط عمومى ) و محمدرضا ايمانيان ( مدير تبليغات - مكث) اشاره كرد.

اين نمايش آذر و دي ماه با كارگردانى على اكبر آخوندى و  تهيه كنندگى محمد احسان عبدالهى در تئاتر باران روى صحنه خواهد رفت. بليت فروشى آن همزمان با رونمايي پوستر در سامانه تيوال آغاز شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمايى از پوستر «لطفا يك قاتل بالفطره باشيد»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..