تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارنظر کدخدایی درباره مصوبه مربوط به اصلاح قانون انتخابات شوراها

سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت مصوبه مربوط به قانون «اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران» اظهار نظر کرد.

به گزارش شما نیوز ، عباسعلی کدخدایی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«نظر به اینکه دوستان خبرنگار پیگیر نظر شورا ی نگهبان در خصوص مصوبه دو فوریتی مجلس بودند، به اطلاع می رسانم که هنوز مصوبه به صورت رسمی برای این شورا ارسال نشده است. به محض دریافت مصوبه اعلام نظر خواهد شد.»

بر اساس این گزارش، امروز اخباری مبنی براینکه  مصوبه مربوط به «قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران» از سوی شورای نگهبان واصل شده و از سوی اعضای این شورا مورد ایراد قرار گرفته در برخی از کانال های تلگرامی منتشر شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارنظر کدخدایی درباره مصوبه مربوط به اصلاح قانون انتخابات شوراها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..