تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادداشت ظریف درباره نتایج اجلاس اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی

توییت جدید ظریفبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جدیدترین پست توییتر خود با اشاره به اجلاس اخیر سران سازمان همکاری اسلامی با انتشار پستی رضایت بخش، از نتایج مثبت و چشمگیر این اجلاس در  سطح جهان خبر می‌دهد.

وزیر امور خارجه در توییتر خود نوشت: "حضور چشمگیر رؤسا در اجلاس اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی، به رغم معدودی استثنای قابل توجه، بسیار دلگرم کننده بود.
تمامی جهان اسلام در همبستگی با مردم فلسطین ثابت قدم است و هدیه  ترامپ را از چیزی که متعلق به او نیست به افرادی که استحقاق آن را ندارند مردود می شمارد.

گفتنی است؛ امروز ( 22 آذرماه ) سازمان همکاری اسلامی ، جلسه اضطراری را در استانبول ترکیه تشکیل داد؛ نشستی با حضور سران  57 کشور دنیا از جمله حسن روحانی، رئیس جمهور با محوریت قدس که به منظور بررسی تصمیمات خصمانه ترامپ علیه تغییر پایتخت رژیم اشغالگر صهیونست از تل‌آویو به قدس تشکیل شد.

 
توییت جدید ظریف

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادداشت ظریف درباره نتایج اجلاس اضطراری سران سازمان همکاری اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..