تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست «آیین آواز» در فرهنگسرای ارسباران

شانزدهمین نشست تخصصی آموزشی آیین آواز در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش شما نیوز ، شانزدهمین نشست تخصصی آموزشی آیین آواز از ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۲۸ آذر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود و در آن صاحبنظران و کارشناسان فن به دو مقوله فنی و آموزشی در هنر آواز خواهند پرداخت.

ابتدا میلاد کیایی آهنگساز و نوازنده باسابقه سنتور درباره «تلفیق شعر و موسیقی در آواز ایرانی» و «فن بیان در خوانندگی» سخن می‌گوید و در ادامه نیز علی شیرازی و جاوید عباسی فلاح نظیر همان مباحثه‌ای را که در نشست زنجان با عنوان «آشنایی‌زدایی در آواز ایرانی» ارائه کرده بودند البته با توضیحات تکمیلی - تکرار خواهند کرد. شیرازی و عباسی فلاح به عنوان دو خوانندۀ پژوهشگر، هر جا که در میانۀ بحث لازم باشد، با خواندن قطعات آوازی به عنوان مثال، در تکمیل و تبیین بحث خواهند کوشید

فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان، خیابان جلفا (ارسباران) واقع شده. ورود برای همگان آزاد و رایگان خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست «آیین آواز» در فرهنگسرای ارسباران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..