تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفسیر زیارت جامعه کبیره حجت الاسلام عالی + صوت

تفسیر زیارت جامعه کبیره حجت الاسلام عالی + صوتبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛زیارت جامعه کبیره که اقیانوسی مواج از معارف الهی و مضامین عالی مشتمل بر معرفی مقام ائمه علیهم السلام است؛ از امام علی النقی علیه السلام به ما رسیده است. زیارت جامعه که به تعبیر علامه مجلسی(ره) از نظر سند و روایت از صحیح‌ترین و قوی‌ترین زیارات ائمه علیهم السلام است یادگاری عظیمی است که در حرم هر یک از ائمه معصومین علیهم‌السلام آن زیارت را می‌خوانیم.حجت الاسلام عالی در جلساتی پیرامون زیارت جامعه کبیره سخنرانی داشته اند،شما در ادامه می توانیدفایل صوتی جلسه سوم زیارت جامعه کبیره با سخنرانی حجت الاسلام عالی دریافت کنید.

جلسه سوم تفسیر زیارت جامعه کبیره حجت الاسلام عالی

/انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفسیر زیارت جامعه کبیره حجت الاسلام عالی + صوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..